דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ארונות אמבטיה - עיצוב ופרקטיקה 

מאת    [ 30/07/2009 ]

מילים במאמר: 431   [ נצפה 3552 פעמים ]

ארונות אמבטיה הם החלק המשמעותי ביותר בהשלמת העיצוב לחדר האמבטיה שלכם. אמנם, חשיבותו של רהיט זה, ניצבת בניגוד גמור לדעה הרווחת, שניתן ורצוי לרכוש ארונות אמבטיה דווקא במסגרת מבצעי סוף השבוע של רשתות השיווק. אולם, כל מעצב פנים מתחיל יאמר לכם, כי דווקא ארונות אמבטיה הם האלמנט החשוב והדומיננטי ביותר שכדאי להעניק לו את מירב תשומת הלב כאשר ניגשים לעצב חלל אמבטיה. הדומיננטיות שלהם נובעת הן מבחינת גודלם, המשפיע על תפיסת עיצוב החלל כולו, שכן, זהו האלמנט המרכזי והגדול ביותר בחלל, והן מבחינת התפקיד הפרקטי, היום יומי, אותו ארונות אמבטיה אמורים למלא בחדר האמבטיה שלכם.

ארונות אמבטיה ניתן לרכוש ממגוון עיצובים סטנדרטיים באחת מרשתות עשה זאת בעצמך. נכון, המחיר מפתה, העיצוב סביר, זמן האספקה מיידי וכבר לאחר כמה שעות מרגע קנייתו הארון החדש ניצב בחדר האמבטיה. אך מי מאיתנו לא מכיר את אותו רווח בעייתי, של כמה סנטימטרים, בין הארון לבין הקיר? "השיפוצים" הקטנים הנדרשים בארון, על מנת לחברו לצנרת בחדר האמבטיה? וכמובן, בעיית האכסון הנובעת מהנדסת אנוש לקויה, המחייבת אותנו להחזיק שרפרף בצמוד לארון, ע"מ שנוכל להגיע לקרם הפנים או לקצף הגילוח? פגמים אלו ורבים נוספים, ברכישת ארונות אמבטיה מוכנים, מלמדים אותנו את החשיבות בהתאמת הארון לצרכינו ולא להפך.

איך לבחור ארונות אמבטיה?

ארונות אמבטיה חייבים קודם כל להתאים לחלל בו הם יוצבו: מדידות מדויקות של החלל כולו ושל האלמנטים הניצבים בו: אמבטיה, אסלה, הנישה בה אתם רוצים להציב את הארון והמרחקים בניהם. במקרה שבו אתם מעצבים חדר אמבטיה חדש לחלוטין ועדיין ניתן "לשחק" עם מיקומם של האלמנטים, מומלץ בחום, להתייעץ עם בעל מקצוע המתמחה בעיצוב חללים רטובים בנוגע למיקום הצבת ארונות האמבטיה האסלה והאמבטיה עצמה (או המקלחון).
עזרה מקצועית בנושא עיצוב חדר האמבטיה אמנם נראית מיותרת, אך היא זו שתעזור לכם להשיג ניצול מקסימאלי של שטח החלל בו תבלו לפחות כמה שעות בכל יום. גם אם החלל המדובר כבר קיים, בעל המקצוע המתאים, יוכל לעזור לכם בהתאמת עיצוב ארונות אמבטיה לצרכים שלכם, מדפים רחבים או צרים, שטחי אכסון לחומרי ניקוי ונייר טואלט, סוג הכיור, דלפק לטואלטיקה וכו'.

ארונות אמבטיה בנוסף לתפקיד הפרקטי אותו הם נדרשים למלא בחייכם, חייבים להשתלב בעיצוב הקיים, או המתוכנן של חדר האמבטיה, גם כאן בעל מקצוע יוכל לסייע לכם בהתאמת צבעי ארונות אמבטיה לעיצוב הקיים. שימו לב שגם בחירת החומרים הינה ייחודית לחלל רטוב, סוג העץ המתאים, ע"מ שלא יירקב, ידיות אלחלד, וכמובן העיצוב המתאים שידגיש את הטאצ' הייחודי שלכם וישרה אווירת יופי ונעימות בחדר האמבטיה.

ארונות אמבטיה כמו כל מוצר, גם הם לפני רכישתם מחייבים מחשבה ומתן דגש לפרטים הקטנים ביותר: החל משטחי האכסון הנדרשים וכלה בדילמה האם לרכוש ארון בעל רגליות או כזה הצמוד לרצפה. לכן, מומלצת התייעצות עם בעל מקצוע מתמחה או אפילו עם חברים בעלי ניסיון לפני שרוכשים ארונות אמבטיה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב